dimecres, 12 de febrer del 2014

La Kitty!!

Bones!!

Una altra feina acabada! Ja tinc un nou amigurumi a la col·lecció: la Hello Kitty ballarina (la del jersei de ratlles de darrera sóc jo jijiji).







Aquesta ja té mestressa... la Noa, la meva neboda. Està encantada amb la seva Kitty i ja tinc llista d'espera.










Us poso els materials amb què està feta:
  • Fil de cotó 100% Anchor Style Creativa de color blanc (1331) i vermell (1333). També he fet servir una mica de fil negre pels bigotis (però ho podria haver fet amb qualsevol llana o fil de Mouliné negres) i fil groc per la flor del cap. És de 50gr i 70m aproximadament
  • Agulla del 3 (encara que el fil recomani del 4.5 amb el 3 queda millor i més apretat).
  • Feltre negre i groc per fer els ulls i el nas
  • Farciment de boata o de coixí
El patró el podeu trobar a la web de "Tejiendo Perú" (us el deixo aquí). No recordo si us n'havia parlat d'aquesta web, però té uns tutorials molts currats i els vídeos encara ho són més. De fet, té un canal a You Tube amb molts tutorials. D'aquesta Kitty ha penjat vuit vídeos que expliquen pas a pas com fer-la. Impossible no sortir-se'n!!!

Us poso els enllaços dels vídeos per si  voleu anar al gra: cap, cos, braços, cames, orelles i cueta, floreta del cap i acabats.

Això hauria de ser el pas a pas, però com sempre, em vaig oblidar de fer les fotos a mesura que anava tenint les peces. Us deixo les que vaig fer quan me'n recordava...

 




A mi se'm veia molt la unió del coll amb el cap i tot i que el patró no ho deia, vaig fer-li una tira de cadeneta i punts nans per tapar-ho i va quedar prou bé. La mida va ser a ull fins que la cadeneta donava la volta al coll, després hi vaig fer els punts nans i la vaig cosir per darrera.










Detalls: les sabates de ballarina i la cueta!
 (i el meu coll de punt d'arrós...)









 

A veure si us animeu i la feu!!! Espero que us hagi agradat!

Ens veiem o ens llegim.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada