dimecres, 5 de febrer del 2014

Coll acabat!!!!!!

Ei! Novetat novetat!!!!

He acabat per fi el coll de punt d'arròs començat des de l'estiu!!!
Ja tinc un projecte menys pendent dels que us vaig posar fa uns mesos... Mica en mica els aniré acabant (que de fer ja seria hora jijiji). 

Aquí teniu el protagonista! 


Està fet amb les agulles circulars del 6 i amb la llana Azteca de Katia. És a punt d'arròs i per aquesta llargada vaig muntar uns 180 punts (em sembla...). Vaig gastar una troca i mitja i m'ha sortit un coll d'uns 20 cm d'ample per 75 de llarg. A mi em sembla que em queda massa obert quan li faig dos voltes però just amb tres... Com que dóna una mica, no apreta molt peró potser hagués hagut de muntar més punts...





Queda xulo eh??? 

A veure si us animeu!

Ens veiem o ens llegim!!!

Marta



1 comentari: